Kraamcadeautje met een hoop drukkertjes

De collega van Baardmans is net voor de tweede keer papa geworden. En afgelopen weekend was een een personeelsuitje waarbij Baardmans zijn collega weer eens zag. Ze hebben een wisselend rooster waarbij ze elkaar makkelijk kunnen mislopen.  
Maar bij een nieuwe baby hoort een nieuwe outfit en ik zou mezelf niet zijn als ik daar niet iets voor maakte.
Een pakje in maat 62/68. Want iedereen geeft al in de minimaatjes.
Baardmans zocht de kleuren uit. Ja, het wonder geschiedde! Hij koos paars! Volgens Baardmans waren de kleuren van zijn collega groen en goud. dus het pakje moest in groen. Dit groene stofje vond hij wel mooi. En dan het bijpassende stofje in paars zodat het toch nog wel duidelijk voor meisjes is. Hij wist niet zeker hoe zijn collega over gender neutrale kleding dacht.
Een pakje met veel drukkers zoals jullie kunnen zien. Zowel bij de beentjes als op de buik.
een heel handig pakje als je het mij vraagt. Niet elk kindje houdt er namelijk van om iets over het hoofd aangetrokken te krijgen. Dan is het handig om bij de buik de drukkertjes te hebben. Maar bij het verschonen is het juist weer fijn om bij de beentjes drukkertjes te hebben. Deze heeft beide en zo kun je kiezen welke je gebruikt.

Ik heb nog een pakje van dit model geknipt liggen. Maar ik weet niet of ik deze nog een keer ga maken hoor.... die drukkers bij de benen en bij de buik..... of ik ga het model aanpassen.... dat kan ook. Want van zoveel drukkers plaatsen wordt ik een beetje simpel.

Reacties