Kraamcadeautjes


Dat pakje met al die knoopjes die ik laatst maakte, die had ik twee keer geknipt. Eentje lag klaar als kraamcadeautje voor een vriendin.

Toen ik het vorige pakje aan mijn naaigroepje liet zien reageerde een andere dame dat zij de knoopjes bij de beentjes juist niet handig vindt. Waarop zij antwoordde dat ze het er helemaal mee eens was.
Gelukkig is dit een patroon wat heel makkelijk aan te passen is.



Daarbij krijgt ze een aantal wasbare doekjes. De eerste keer dat ze die voorbij zag komen dacht ze dat het borstvoedingscompressen waren. Helaas heb ik geen pul liggen, dus dat ging nou niet. Maar ik heb dus wel een paar spuugdoekjes en make-up reinigingsdoekjes gemaakt.
De ronde schijfjes kun je dus als make-up reinigingsdoekjes gebruiken, maar die kun je ook prima in je zak steken als snoetenpoetser voor onderweg.
Een leuk kraamcadeautje van restjes als je het mij vraagt.



Reacties