Wendela van Rhee Wiebrens

Het is gelukt! Ik ben optijd uit het ziekenhuis ontslagen om te kunnen trouwen.
Ja, ik stond op pijnstillers, maar ik was er! En dat was eigenlijk het aller belangrijkste, dat david en ik er waren.
We hebben heel veel leuke en lieve cadeautjes gekregen. Wij zullen dit zeker kunnen gebruiken en stellen het zeer op prijs. Dankzij alle donaties zijn we veel dichterbij onze bakfiets.
Volgens mij heeft iedereen het naar de zin gehad.
Ook ik, die helaas in een rolstoel zat. Nouja, het grote deel van de tijd. Maar als er hele leuke nummers kwamen, waren er genoeg lieve mensen die met mij in de rolstoel gingen rondrennen.

Nu ben ik dus een getrouwde vrouw. Nu gaan mijn voornemens in. Vanaf vandaag rook ik niet meer.
Helaas is het meer sporten op dit moment niet haalbaar.
Maar ik kan zorgen dat al mijn voornemens gaan lukken. Ook kan ik er voor zorgen dat alles goed op rolletjes loopt en zodra ik weer mag sporten ik dat ook meteen kan doen.

Ik heb het gepresteerd om geopereerd te worden en 3 dagen later te trouwen. Als ik dit kan, kan ik zo veel meer! Dit gaat allemaal goed komen!

Reacties