So this is 90, and what have I done?

Er zijn inmiddels nog maar 90 dagen te gaan en hoe sta ik er voor? Niet zo goed als ik zou willen. Maar ja, dan moet ik natuurlijk wel sporten, me aan mijn schema houden.
Er waren wel redenen voor: sollicitaties, pinksteren, buikgriep, klussen in huis. Wel ben ik wezen fietsen naar de veen als het niet regende en heb ik wat gezonder gegeten. Ben een beetje afgevallen, maar dat ik nog lang niet genoeg.
Meer discipline heb ik nodig om braaf mijn sport uren te maken. Het klussen kan ook daarna of daarvoor. Gewoon betere planning maken en me daar dan ook aan houden. Klussen in de middag en de ochtend kan dus gebruikt worden voor sport. Behalve op maandag, dan heb ik andere afspraken en op donderdag is David meestal vrij en gaan we 's avonds sporten.
Dit moet ik gewoon weer gaan doen, zonder excuus... maar deze donderdag ben ik jarig en gaan we naar de bioscoop....
Ach, ik sport meer en eet beter. Dat is al een Hele stap vooruit. Zolang ik niet achteruit ga en vooruit blijf gaan, komt het uiteindelijk wel goed.

Reacties