Didymos India Crimson Grad

India crimson Grad die van paars naar groen (of is het van groen naar paars?)
Een reisdoekje die moest. Groen en paars, mijn kleuren. En een mooi motiefje er in van onder andere olifanten die niet heel erg opvallen. Een hele mooie, luxe doek.
Helaas heb ik er totaal geen klik mee. Nou ja, alleen met het uiterlijk. Ik krijg de bovenste rails bij de fwcc niet goed gespannen. Het is een doek waar je echt voor moet werken. En dan nog. Hoe strak of los ik hem ook had, welke buikknoop ook, mijn dame was het er niet mee eens. Zodra hij zat was het een kwestie van aftellen tot ze ging overstrekken en doen waardoor de doek nergens meer naar zat. Ik heb een poging gedaan om te rugknopen, maar nadat mijn dame op mijn rug lag en ik de doek om haar heen wou doen begon ze meteen te spartelen. Het leek me niet verstandig om verder te proberen te knopen met een doek waarin al moeite mee had om hem goed te spannen.
Wel jammer, want het is zo'n mooie doek! Overigens ook weer een doek die dikker is dan ik prettig vind. Maar ik hou van dunne doeken.

Reacties