Natibaby deers

Met zijde. Mijn ervaring met dit merk is dat het niet mijn doek is. Deze doek heeft daar geen verandering in gebracht, hoewel ik deze wel echt veel fijner vond dan de Afrika. Waarschijnlijk omdat de doek dunner is. Het is een hele mooie doek, met een mooie glans en een geweldig mooi patroon. Hij is zacht en als je van dikkere doeken houdt, is dit denk ik een geweldige babydoek. Deze doek glee een beetje, ik denk door de zijde die er in zit. Ook deze doek kreeg ik wat moeilijker gespannen, maar dit keer kwam dat door dat de doek glijd. Tijdens het knopen moet je hem heel strak op spanning houden. Mijn manier van de fwcc knopen verliest op twee punten een klein beetje spanning. Dat is met de doeken waar ik normaal mee knoop niet erg, maar met deze doek had dat veel meer effect.
Een doek met zijde zou ik voor een klein prutsje heerlijk vinden, maar voor een dreumes wil ik iets wat minder glijdt.

Reacties