zomerswap

Daar lag het pakketje. Het staarde me al dagen aan. En nu mocht het dan eindelijk open.
Het lijkt wel een beetje kerst of sinterklaas. Maar nee. Het is tijd voor de seizoenstafel swap zomer editie. 

Ik kreeg een prachtige vlinder die wordt bevlogen door een elfje. 
Was wel eerst even zoeken hoe het in elkaar zat. Helaas had de lijm geen stand gehouden en was het houten vlinderlijfje losgeraakt. Daardoor dacht ik eerst dat ik een vilten vlinder en een elfje had gekregen en dat de boel raar in de knoop zat. Maar na even goed kijken zag ik wat de bedoeling moet zijn geweest.

Wat een leukerd! 
Nu nog even kijken of ik hem kan ophangen en of ik er zelf ook nog wat vlinders bij kan maken.


Voor mijn swap maatje had ik ook een leuke uitdaging. 
Er waren niet heel veel wensen, behalve dan dat het stevig moet zijn ivm de kideren. En nu weet ik dat een van haar kinderen slechtziend/blind is en dat het voor hem leuk zou kunnen zijn om het te kunnen voelen.
Mijn blinde vader nam de proef op de som. De naald zat er nog in en hij prikte zich. Hij had geen idee wat het moest voorstellen, maar hij vond die geborduurde details wel fijn om te voelen. 
Misschien de volgende keer maar eens de naam van hem in braille verwerken.

Maar goed. De doelen waren geen nieuwe patronen en materialen kopen en dus op maken wat er als is. Ik heb het idee van pinterest gejat en aangepast naar mijn stijl en middelen.
Ik ben er heel tevreden over. 
Het huisje is hier in huis zo goed in de smaak gevallen, dat ik ga kijken of ik er nog een paar kan maken. Dit keer in bijvoorbeeld het o derwater thema of zo. 

Reacties