krijtjes rol

Als je kind naar de vrije school gaat dan weet je van te voren dat je allerlei dingen zult moeten gaan maken voor je kind. Gelukkig houd ik daarvan en kan ik mijn creativiteit er in kwijt.
Dit keer moesten we voor de kinderen een krijtjes rol maken. 
Iets wat mij niet onbekend is, na al die potloodrollen die al gemaakt zijn.
Daarom heb ik ook meerdere ouders uit de klas geholpen met het maken van de krijtjes rol voor hun kind. 

Madam had in elkgevan specifieke wensen. Ze wou graag een donkerblauwe rol met vosjes er op.  Slapende wel te verstaan. Dat vond ik te moeilijk om te naaien. Dus dit is het geworden. 
Als onderdraad gebruikte ik verloop garen. Zo is de binnenkant ook nog een beetje interessant.. 😁

Stof: placemat van de dille en kamille  en restjes
Patroon: aangeleverd door school. 

Reacties