Natibaby gears vesti

Natibaby. Een merk dat ik vrij dik vind.
Een wrap conversion as It's a Betsy staat op mijn verlanglijstje. Maar ik wil graag dat mijn man de doek die daarvoor gebruikt wordt ook mooi vindt. En toen stuitte ik dus op de Natibaby gears vesti, Dat leek mij een mooie doek om een wrap conversion van te laten maken. En die doek ging ook nog eens op reis. Ik was een van de gelukkige die mee mocht doen.
Helaas werd mijn man er koud noch warm van. Een doek is een doek.
De doek is met hennep. Waardoor hij zacht, maar ook stug gelijkertijd is. De stugheid maakt mij voor een wrap conversion niet uit, gezien je dan veel minder stof hebt waar je daadwerkelijk een knoop in legt. Door deze ris weet ik zeker dat ik van deze doek een wrapconversion wil laten maken. Nu nog de financiƫle middelen om deze doek in een leuk kleurtje aan te schaffen. Anders zal ik toch echt een van mijn eigen doeken moeten opofferen.
Een heerlijke doek als je van dikke doeken houdt!

Reacties