Lui apen naaien

Pardon!?! Wat staat er nou? Lui apen naaien? Ja, je leest het goed.
Vandaag was mijn dame naar het kinderdagverblijf, dus was het tijd om te slapen en te naaien. 
Afgelopen woensdag maakte ik een shirtje met driekwart mouwen voor de dochter van een vriendin. Vandaag maakte ik een broekje voor mijn dame. Van de resten die overbleven heb ik een top gemaakt. 
Zoals een echte luie naaister betaamd had ik natuurlijk geen zin om een patroon uit te werken. De bedoeling was dat het een jurkje zou worden. Er lag een jurkje over de trap, lengte een beetje daarvan afgekeken. Maar het is dus niet zo als de bedoeling was. Het is nu meer een  soort ballon tuniek. Het ziet er in elk geval grappig uit en de restjes zijn ook weer verwerkt. Van de stof die over is kan ik hooguit nog een strikmutsje maken.
Zie hier mijn apen serie:

Reacties