Todolijst 2

Om een stok achter de deur te hebben, om niet te vergeten wat er allemaal nog gedaan moet worden hier mijn Todolijst:

Keukenraam binnenkant wassen.
Nieuwe kattenbak op nieuwe plaats.
Kattenluikjes in voordeur en keukendeur.
Kastje naast de koelkast leegruimen en wegdoen.
2 extra planken voor in de keukenkastjes.
Keukenblad schuren in oliën.
Metalen strip voor het afwerken keukenblad.
Hoezen van de stoelkussens wassen.
Secretaire goed opruimen/inruimen.
7 nieuwe planken voor in de boeken kast kopen en op kleur verven.
Hoekklepbank voor bij de eet tafel.
Loveseat.
Achterpui van binnen en buiten schoonmaken.
Balustrade balkon schoonmaken.
Knutselspullen uitzoeken.
Slaapkamers leeghalen (alleen nog kleding en slaapspul in grote kamer, beetje speelgoed in lades van ledikant)
Speelgoed uitzoeken.
Verstelwerk aan kleding.
Broek repareren.
Heeeeeel veeeeel naaiwerk.
Tegels voor tuin op maat laten maken.
Tegels leggen.
Standaard voor hangmat en hangwiegje maken/kopen.
Bord verven met blackboard spul.

Ik zal proberen hem bij te houden.

Reacties

Een flinke lijst! Heb je er ook een tijdsspanne aan verbonden, wanneer hij moet zijn afgewerkt?
Wientje zei…
Nee, maar ik zit wel te broeden op een uitdaging iets waarover ik dan schijf en iets van een 'levende' lijst. Dat je kunt zien wat de status is van de taken... Hou de boel in de gaten zou ik zeggen.
Barbara zei…
Waauw, ik word moe van het lezen van je lijstje ;-). Maar 't kan wel een goede stok achter de deur zijn !
Doe je "een kastje per dag" ? Dat heb ik zelf een hele periode gedaan (nou ja, eentje per week dan ofzo ;-) ) en dat ging heel goed.
Ben benieuwd naar meer blogjes van je :).