Eethoek

Consuminderen, ik doe het graag. Ik wil graag een net en overzichtelijk huis zonder troep. Dus een hoop troep gaat de deur uit of komt helemaal niet binnen. En de troep die er wel is, wil ik netjes kunnen opruimen.

Een goede opbergruimte voor mijn naai en knutselspul hadden we niet. Ik had mijn oog laten vallen op een klepbank. Het leek me handig en leuk. In de hoek, aan de eettafel. Ik stelde me er gezellig kindje in een rijtje op voor die koekjes aan het bakken zijn of voor vaderdag aan het knutselen zijn.
En dan heb ik ook meteen een plek om de naaispullen op te bergen.

Baardmans moest even aan het idee wennen. In de tussentijd keek ik op internet naar de mogelijkheden. En toen zag ik een hoekklepbank in de stijl die ik wel zag zitten. Maan baardmans moest er nog even over na denken. Die tijd heeft zijn vruchten afgeworpen. Er kwamen wat financiƫle meevallers en toen ging manlief overstag. En toen bleek de bank ook nog eens met 25% korting te zijn.

De tafel hebben we ingekort. Hoewel het eigenlijk een kleinere tafel is, oogt deze opstelling veel ruimer en biedt het meer plek. En er past heel veel meer naaispul in dan in de mand die er eerst voor bestemd was.

Reacties

Hij past daar ook perfect! Erg leuk. En superefficiƫnt natuurlijk, omdat je onder de klep spullen kunt opslaan.