Haken en ogen

Op mijn lijstje staan er een aantal dingen die gehaakt moeten worden.
Een van die dingen is een col voor mama. Die is af en wordt door haar goed gebruikt. Ook voor oma heb ik een sjaal gemaakt. Op dit moment ben ik bezig met het haken van lapjes met verschillende soorten steken. Dit alles aan elkaar wordt een dekentje voor pukje. Of de kleurtjes bij elkaar zullen passen dat is weer een ander verhaal...

Mijn andere puntjes... tja.. Ik ga braaf met de fiets naar mijn werk als het niet regent. Helaas regent het wel af en toe. Das wel jammer! Helaas zorgen mijn hormonen voor veel zweet, maar dan neem ik gewoon een schoon shirt mee en het probleem is opgelost! Ik vrees dat om diezelfde reden mijn conditie er niet beter op wordt. Heb niet het idee dat het fiets stukje steeds makkelijker gaat, maar gelukkig ook niet het gevoel dat het achteruit gaat. Ook ben ik sinds de laatste controle maar een kilo aangekomen. Dat is in 7 weken tijd. Dus het fietsen houdt mijn gewicht redelijk in stand. Ben benieuwd hoe makkelijk of moeilijk mijn gewicht weer gezond te krijgen is als ik ontzwangerd ben. Aan tafel eten laat nog te wensen over. Het zoutloos eten ook. Maar als ik zelf kook, gebruik in alleen nog af en toe bouillon. Dus dat gaat de goede kant op... En de rest, dat moet nog maar even wachten!tja



Reacties