Zweeds-doe-het-zelf-woonwinkel





Het winkelen in een zweeds-doe-het-zelf-woonwinkel moet je uitkienen. Je moet op een rustig moment gaan. Niet wanneer manlief ook vrij is om te helpen sjouwen, dat is dus het weekend. Nee vraag dan beter een thuisblijf moeder of je schoonfamilie mee en ga op een dinsdagochtend. Kans dat ik dan andere mensen wil slaan en schoppen, vooral met mijn huidige hormonen is dan met minimaal 50% gedaald!
Onze bank staat nu zo danig dat ik er niet prettig op kan liggen en de tv kan zien. Maar ik kon dus überhaupt niet prettig op die bank liggen en of zitten. De stoel staat nu in een perfecte hoek met de bank en de tv. Kan dus gezellig met manlief die een boekje leest op de bank kletsen, en ik kan er eens goed voor zitten om mijn uurtje ik-vergeet-de-wereld-even-serie te kijken.
Binnenkort moet er helaas wel een tripje naar het befaamde warenhuis. De stoel, dit best prima zit, wordt vervangen door een nieuwere en hopenlijk betere versie en voor de buikbaby moeten er ook nog was spulletjes gehaald worden. Ik hoop op een wonder, zodat ik die hele winkel voor mij alleen heb. Je weet wel, zoals rijke mensen soms een winkel afhuren zodat ze ongestoord kunnen winkelen... Ja, dat lijkt me wel wat!

Reacties