Ontslonzen deel 1

Jaja, het is al weer meer dan een maand geleden dat ik mama geworden ben. Vooraf moest ik al de nodige bedrust nemen en eigenlijk ben ik in een heerlijk slonzig spiraaltje geraakt. Elke dag douchen vergeet ik voor het gemak gewoon even. Mijn favoriete kleding van het moment is een flanelle broek met een longsleeve die half onder gespuugd is door de kleine meid. Slapen, dat doen we het liefst de hele dag lang, of in elk geval luieren.
Maar Prutteltje heeft het goed begrepen:
We kunnen wel de hele dag luieren en niets doen. Maar van dat kleine wandelingetje wat we dagelijks proberen te maken, knappen we beiden heel erg op. Prutteltje pruttelt minder en slaapt beter en ik krijg meer energie. Daar moest ik wat mee doen. En toen was daar op het D&V-forum een draadje:

Moeders verenig u! Wij gaan ontslonzen! Daar moet ik aan meedoen!
We beginnen klein... Het komende paasweekend staat namelijk geheel in het teken van het aan de borst krijgen van de kleine meid. Dat kolven zorgt voor dubbel werk, ze moet maar gauw leren hoe het in het echt moet. Scheelt me een hoop tijd. Maar om haar zo ver te krijgen zal ik dit paasweekend niet op mijn paasbest uitzien. Maar, ik kan er wel voor zorgen dat dat hierna wel gaat gebeuren!
Dus heb ik van het bekende blauw witte blikje crème een gezichtsmaskertje gekocht. Deze kan je natuurlijk gebruiken waar hij voor bedoeld is, maar je kan hem ook als intensieve dag en nacht creme gebruiken. Mijn haartjes heb ik ook een welverdiend masker gegeven. Het scrubzout was ook weer te voorschijn getoverd, waar mijn huid voelbaar van genoot, maar die genot nog meer van de olie die er daarna opging. En als klap op de vuurpijl draag ik mijn verlovingsring en trouwring weer!
Na het paasweekend wordt het tijd om weer gewone kleren te gaan dragen.
Dames en heren, ik ga ontslonzen!

Reacties