Een luxe badkamer

Een kastje per dag neem ik niet zo letterlijk. Het kan gerust een ruimte zijn en het hoeft ook niet elke dag. Het is een richtlijn om te zorgen dat er wat gebeurd.
De badkamer is zo´n plek in huis waar het rommelig mag zijn, zolang het maar schoon is. Het is dan ook vaak een plek vol chaos. Een hoopje met handdoeken, sokken en ondergoed dat eigenlijk in de was moet, onder gepoepte rompertjes die in de week staan, rondzwervende verpakkingen van verzorgingsproducten, al dan niet leeg, oude tijdschriften die tijdens het badderen in het water zijn gevallen. Kortom, rommelig. 
Rommelig is niet erg, maar helaas is het wel zo dat hoe meer rommel zich verzameld, hoe minder zin ik heb in het schoonmaken van die ruimte. Langzaam aan begon er een roze waas te verschijnen in de douchebak. Tijd voor actie dus.
Wie wil er nou niet badderen in luxe en het gevoel hebben in een spa te zijn, of in een lux hotel? Ik wel hoor!
Nu drinken mijn ouders graag een bepaald zuiveldrankje. Wij drinken het af en toe bij een bijzonder ontbijtje als een van ons jarig is of met kerst of zo.  Dit zuivel drankje heeft een spaaractie. Hiermee kan je onder andere sparen voor douchepakketten van een bepaald merk. Dit merk heeft geen toevoegingen en parabenen en andere zooi die wij liever vermijden. We gebruiken liever een merkje wat meer op mijn naam lijkt, maar dit is een goede tweede! Mijn ouders hebben een flink aantal codes aan ons gegeven voor de spaaractie. wij sparen voor iets specifieks, maar we hebben zoveel codes gekregen, dat we aardig wat over hielden. Hiervoor hebben wij dus een douche en een bad pakket gekocht. Met flinke korting. 50% wel te verstaan, aan producten die we anders ook zouden kopen. Nu hebben we alleen een voorraad waar je u tegen zegt en hoeven we de komende twee jaar geen douche of badspul te kopen. Dus nu even meer aangeschaft, maar uiteindelijk is het wel consuminderen.

Omdat de badkamer toch grondig onder handen genomen moest worden en we met een hoop flesjes zaten, heb ik het maar mooi neergezet.
Het ziet er nu zo lux uit. Ik kan niet wachten om vanavond een bad te nemen!

Reacties