Hoppediz Pune



Dit is mijn eerste, zelf gekochte gewoven doek. Een maat 6 en van katoen, voelt als een t-shirt zo zacht. Het is een doek die ik veel gebruikt heb toen mijn kleine meid nog heel klein was. Deze is van katoen, dun en erg soepel. Als je het mij vraagt, ideaal voor een pasgeboren baby! Het is echter wel een doek die je heel strak moet aanspannen. Als je niet goed kunt knopen, of even een, twee, drie wilt knopen is dit wellicht niet de juiste doek. Hij glijd namelijk, volgens mij omdat hij zo soepel, zacht en dun is. Rug knopen vind ik om diezelfde reden ook niet heel er fijn. Ik begin met hoog te knopen, maar na een tijdje lopen zakt het toch wat in, met als gevolg dat ik weer opnieuw kan beginnen omdat het niet heel comfortabel meer zit.

Ideale doek voor een klein babytje wanneer je al goed kan buikknopen. Rug knopen is hij minder geschikt voor.

Reacties