IIt's a Betsy

Costum made wrap conversion.
Gemaakt van de girazol Earthy Rainbow. Het lijfje is ongeveer 39*39 cm, wat betekent dat ze gemiddeld gezien geschikt is voor kindjes vanaf maat 68 tot maat 86.
De wrap conversion heeft smalle gevulde schouderbanden, die uitlopen in brede ongevulde knoopbanden. Het lijfje heeft seat darts en leg padding, om het zitje zo comfortabel mogelijk te maken.

Het was even ruziƫn hoe ik hem het lekkerst kon knopen. Hij knoopt voor mij sneller dan een doek. Maar ik knoop over het algemeen secuur. Deze drager kan ik makkelijker snel snel doen. Het lijkt me daarom een ideaal systeem om een ouder kindje meer te dragen dat zelf willen lopen afgewisseld met gedragen willen worden.
Een nadeel van deze drager is dat hij gemaakt wordt in een bepaalde maat. afhankelijk van de kledingmaat van het te dragen kindje. Hij gaat een paar kleding maten mee. Wat kan resulteren in meerdere ssc's voor een kind. Terwijl een zachte draagkrachtige doek meer mogelijkheden heeft.

Volgens een vriendin, de eigenaar van de betreffende Betsy:
Ik vind de Betsy een ideale drager, ze draagt lekker strak tegen mijn lijf waardoor er nauwelijks een belasting komt op mijn rug, schouders of heupen. Ik draag voornamelijk op mijn buik met de wc, maar ook op mijn rug draagt ze heerlijk. Ik knoop dan tibetaans af, om op die manier het gewicht van mijn schouders af te halen.

Reacties