Natibaby afrika

Maat 6 katoen en linnen? Ik zal dit nog even moeten navragen
Een doek die ik op de on beurs 2013 heb gezien in het bruin geel en waar ik instant verliefd op werd. Natibaby heeft die werking op mij. Vind de doeken zo mooi!
Ik kon de verleiding dan ook niet weerstaan toen ik de rood oranje versie bij een vriendin zag liggen. Ik mocht hem uitproberen.
Het is een hele draagkrachtige doek. Waarbij het minder uitmaakte dat ik nog niet zo goed kon rugknopen. Hij was al lekker zacht. Maar ik vind het wel een dikke doek. Ik heb de doek ongeveer twee weken in mijn bezit gehad en kon er geen vriendjes mee worden. Hij glijd niet, wat ik erg fijn vind, maar een daadwerkelijke knoop er in leggen, daar ging het steeds mis.
Het is de enige natibaby die ik geprobeerd heb. Ik hoop zeker nog met een reisje mee te mogen doen om een beter beeld van dit merk te krijgen.
Deze doek heeft mijn geleerd dat ik van dunne doeken hou. Ik heb begrepen dat de dikte van deze doek vrij standaard is, waardoor dit merk voor mij eigenlijk een beetje afvalt. Maar ze zijn zo mooi!

Reacties