Upcycling

Zoals julie weten maak ik geregeld iets nieuws van iets ouds, ik ik gebruik het voor iets anders dan het eigenlijk bedoeld was.
Zo toverde ik een gordijn om in een boxkleed, een dekbedovertrek in een picknickkleed, een bureau in een salontafel en er zijn er nog veel meer te bedenken.
Dit keer heb ik eigenlijk niets veranderd aan het product zelf, anders dan het doel.

Onze kleine dame is inmiddels behoorlijk mobiel en wij kwamen er achter dat onze cd-kastjes niet zo stevig stonden. Gelukkig zijn er geen ongelukken gebeurd, en dat willen we ook voorkomen. Nu kunnen we de kastjes, die al bom vol zaten aan de muur vast maken en over een tijdje nieuw kopen, we kunnen er ook iets anders mee doen.
Zo hebben we door een andere indeling van de slaapkamer, onze nachtkastjes over. En de bedoeling was om een plank boven het bed te maken voor bril, boek en wekker.
Die twee zijn nu dus gecombineerd. Een van de cdkastjes prijkt nu boven het bed en de nachtkasjes zijn gestapeld en cd kast geworden.
Niets nieuw hoeven te kopen en het staat nog beter ook!

Reacties