Ellaroo Mei Tai Mango Mahongany

Nu de bondolino aan de kleine kant begint te raken voor onze dame hebben we een Mei tai aangeschaft. Het grote verschil tussen deze mt en de bondolino is dat het zitje breder is en de heup/buikband ook geknoopt moet worden. De schouderbanden zijn niet opgevuld, maar wat breder waardoor het gewicht beter verdeeld kan worden. Voor extra steun zouden de banden ook over het lontje van het kindje gespannen kunnen worden. Helaas lukt dat hier net niet. Met mijn maat 44 zou ik dan met moeite een enkele knoop op mijn rug kunnen maken. Een persoon met een slanker postuur zou dat wel moeten lukken.
Gaat snel om, zit stevig. Mis wel een slaapkapje om net wat meer te kunnen afsluiten. Voor warm weer linkt me dit ook prettiger. Zowel om jou als om je kindje zit geen stof gewikkeld, het lijkt me daardoor veel koeler.

Reacties