Ellevill Mie

Ellevill, een merk naar mijn hart ben ik achter gekomen, had een uitverkoop. Voor een hele goede prijs kon ik de mie kopen.
Dit is een 50% wollen doek. Maat 7 en wat een mooie warme kleuren! De doek kwam zacht uit de doos en bleef zacht na de wasmachine gezien te hebben. In het begin glee hij wel behoorlijk en rugknopen is net wat minder fijn met deze dan met bijvoorbeeld de Ellevill trigreen. De doek zakt gewoon iets meer in tijdens het gebruik; hij heeft bounce. Op de buik is dat makkelijk te corrigeren, maar met een rugknoop onder een draagjas is dat een hele uitdaging.
De bounce werd na verloop van tijd minder. Of dat komt doordat de doek ingedragen is of omdat ik er bij het knopen meer rekening mee hou durf ik niet te vertellen. Het is een echte aanvulling op mijn doekenstach! Heerlijk warm in de winter, die maar niet kijkt te komen.
Mijn kleine dame vindt hem ook geweldig. Ze pakt hem wel eens uit de kast om gedragen te worden; en valt dan bijna meteen in slaap. Dit doet ze niet met de andere doeken.

Reacties