Pollora naledi rhett

Dit merk kende ik nog niet. De doek is een maat 6 van 100% katoen. Het patroon is geweven, maar doet mij van dichtbij erg denken aan popart. Een mooie doek. Zit prima. Lekker stevig.
Helaas is deze doek net te klein voor mij om een DH met een twist te doen. Daarom heb ik mijn dame met de Ruck, Tibetaans afgeknoopt gedragen. Dit is geen eerlijk vergelijk, gezien ik normaal de DH met twist doe. De Ruck vind ik persoonlijk ook ruck op dit moment. Met een klein prutsje was het heerlijke knoop.  Geen echte voors maar zeker ook geen tegens als het om op de buik dragen gaat. Op de rug dragen, dan heb ik geen eerlijk vergelijkingsmateriaal. Een rondje markt was prima uit te houden. Veel langer niet, maar of dat ligt aan de doek, de Ruck, of mijn knooptechniek laat ik in het midden.
O, had ik al verteld dat deze doek in een geweldig mooi tasje met draakje als sleutelhanger kwam?

Reacties