Een dag uit het leven

Mijn kleine dame heeft het er maar druk mee. Spelen. Buiten spelen, binnen spelen, in het speelhuisje, met mamma en de bal. En als het even niet meer lukt, dan valt ze lekker in slaap op schoot.
Wat een luizenleventje!
En ondertussen leert ze heel veel. Zo heb ik haar voor het eerst een soort van zien samenspelen. Samen van de beker drinken. Vriendje T een slokje, E een slokje. Het is wel nog heel erg spannend om zelf te lopen op een minder vertrouwde plek met allemaal onbekende volwassenen, maar toch probeert ze het. En ook al vindt ze lopen in die situatie nog erg spannend, ze klimt gerust de glijbaan op. Mijn mooie lieve held op sokken. Ze leert zo veel en zo snel. 

Stel je voor dat je nu nog zo snel iets zou leren, wat wil je dan leren?

Reacties

Dat vind ik wel een doordenkertje zeg. Ik ga er over nadenken. Er komt niet meteen iets bij me op.

Oh wacht, toch wel: gitaar spelen!