Stilte in iets nieuws

De maand mei was voor mij. Het was rustig online, maar zeker niet achter de schermen.
Tegenwoordig schrijf ik wekelijks voor dragen en voeden, probeer ik elke dag iets op te schrijven wat onder klein geluk en #100happyday valt. Hoewel ik eigenlijk niet meer weet bij welke dag ik gebleven ben. Wel dat ik elke dag iets moois opmerk.
Ik ben betrokken bij de doorstart van Het Ouderschap (www.hetouderschap.nl). Ik ben bezig met het solliciteren naar een geweldig leuke functie en al aardig ver in de procedure.

Aansluitend op mijn vorige blog over uitdaging, wil ik graag dit filmpje delen:
 
En wellicht zien jullie het al aankomen. Ik wil dit gaan doen. Me 30 dagen ergens op toe leggen. Nu is echter de vraag, op wat dan? Ik ben begonnen met de 30dayshred. Maar met een dame die de waterpokken heeft en zwaar hormonale buien die eens per maand wederkeren hou ik het niet 30dagen achter elkaar vol. Maar ik maak de 30 dagen wel vol, ookal duurt het 50 dagen eer ik er ben.
Na mijn verjaardag start ik met mijn uitdaging 30dgen een half uur sporten. Een uitdaging waar ik eigenlijk al een beetje mee bezig ben en eentje die diep in mijn hart zit. Wat mijn volgende uitdaging zal zijn weet ik nog niet. Maar ik sta zeker open voor suggesties.
Wat willen jullie graag afleren of tot een gewoonte maken.

Reacties