Tas

Een tijdje geleden wou ik een nieuwe tas. Maar ik kon niet vinden wat ik zocht, dus maakte ik er zelf een en scheef er over in mijn wekelijkse blog op dragen en voeden.  (http://www.dragen-en-voeden.nl/tas/)
Toen ik mijn blog instuurde kreeg ik vrij snel de vraag of ik een tutorial wilde maken. Ja hoor, dat wil ik wel! Lijkt me leuk! Maar zoiets heb ik natuurlijk nog nooit gedaan. En perfectionist die ik ben, het moet wel een goede en duidelijke tutorial worden.
Delen van de tekst heb ik al geschreven. Maar ik wil er graag een duidelijke foto begeleiding bij maken. Dus nu ben ik aan het broeden voor nog een tas. Hij moet wel anders worden. Andere kleurtjes of zo... Het principe van de tas moet hetzelfde blijven.
Ik kom er alleen maar niet uit welke kleuren ik wil. Hou ik de tas rood? Wat voor voering zal ik doen? Het wordt tijd dat ik naar een stoffenmarkt ga!

Reacties

Leuke tas. En wat een fijne brede band. Zo draagt hij vast ook erg lekker.