Wientje Made

Ik maak steeds meer dingen, kleding, spullen, knuffeltjes, kraamcadeautjes. En elke keer wordt er erg enthousiast op gereageerd. Er zijn zelfs mensen die meer als grapje zeggen dat ik er werk van moet maken en een webwinkeltje moet beginnen. Het heeft me aan het denken gezet. En ik denk er nog steeds over.

Of ik echt er werk van ga maken weet ik niet. Maar ik vond het wel grappig om op de kleine cadeautjes die ik maak mijn eigen logo te kunnen zetten. Of een labeltje met mijn logo of zo. Nou ja, je snapt het wel.

Een tijdje geleden maakte ik een kraamcadeautje voor een leuk meisje. Ik personaliserende het cadeautje door de eerste letter van haar naam er in te verwerken. De letter M. En het lettertype dat ik uitkoos bracht mij op ideeën.


En toen werd er geboren: Wientje Made


Na een avondje knutselen op de computer was daar dan ook een logo. Nu nog maar eens kijken of ik lint of labeltjes voor een leuke prijs kan bestellen met mijn logo.

 

Wat vinden jullie er van? 

Edit: Na aanleiding van een facebook discussie post ik ook het andere logo dat ik maakte. 
Welke vinden jullie leuker?


Reacties