Shirtjes

Mijn kleine dame groeit en mijn kledingmaat en kleding stijl veranderd ook geregeld. Met als gevolg dat we allebei niet altijd wat hebben om aan te trekken. Nou ja, we hebben altijd wel wat, maar niet altijd naar onze zin.
Al die kleding die ik voorlopig niet meer pas en kleding die ik gewoon niet meer mooi vind, daar kan ik prima wat anders van maken. Een jurk is omgetoverd tot een shirt voor mezelf. En twee shirtjes van mij zijn de basis voor een shirtje voor dreumesmeisje. Of wat dacht je van een oud shirt van mij en een te klein shirtje van dreumesmeisje, die vormen samen een nieuw stoer shirt voor de kleine dame.
Zo wordt mijn kledingkast weer wat leger en die van dreumesmeisje weer wat gevulder. En ik ben lekker bezig in de avond, in plaats van aan een beeldscherm gekluisterd te zijn.
Meerdere vliegen in een klap. Ideaal!

Reacties