Kraamcadeau

Baardmans gaat zo op kraamvisite bij een collega. Dat vraagt natuurlijk om een zelfgemaakt en persoonlijk cadeautje.

Baardmans koos een knisper/labeldoekje met de letter van het kindje. De stofjes heeft hij ook uitgezocht.

En ook al heb ik dit soort doekjes vaker gemaakt. Ik maak elke keer dezelfde fout. Bij het vastnaaien van de drie zijdes met labeltjes leg is elke keer weer de onderdelen in de verkeerde volgorde. Ik kan het niet verklaren waarom ik elke keer weer deze fout maak. Na een of twee keer zou je toch verwachten dat het wel blijft hangen. Maar helaas. Dit was doekje nummer 6 of zo.
Daarom zit de letter een beetje hoog. Misschien moet ik maar eens een keer een werkbeschrijving maken...

In elk geval heeft baardmans een leuk kraamcadeautje voor het kindje van zijn collega.
Nu hopen zijn mama en dochter het ook leuk vinden.

Reacties

Ik vind het erg leuk! En bijzonder dat je het zelf hebt gemaakt.