#100happyday 42

Een tijdje geleden schreef ik hier ook al over.... Helaas heb ik toen niet doorgezet en ben ik opnieuw begonnen. Op een moment zodat ik met oud en nieuw bij dag 42 zou zijn. Een aantal van jullie zal wel begrijpen waarom.
Ik heb een heleboel mooie momenten voor mezelf genoteerd. Sommige ook gedeeld op facebook. niet allemaal.
Hier mijn overzicht van mooie momenten:

Ik begin opnieuw. #100happyday dag 1: heerlijk samen op de bank suffen.
Dag 1 (20-11):
Heerlijk samen op de bank suffen.










Beer moet ook gedragen worden. En als je vraagt of ze wil slapen, gaat ze hem extra knuffelen.Dag 2 (21-11):
Beer moet ook gedragen worden. En als je vraagt of ze wil slapen, gaat ze hem extra knuffelen.


Dag 3 (22-11): weer fijn een wijntje gedronken. Na een wijntje wel al een dubbele tong, ben niets meer gewend. Geen foto. Hahahaha!

#100happyday gisteren vergeten. Dag 3: weer fijn een wijntje gedronken. Na een wijntje wel al een dubbele tong, ben niets meer gewend. Geen foto. Hahahaha! 
Vandaag dag 4: dreumesmeisje was gezond genoeg om even lekker uit te razen in een speeltuin.Dag 4 (23-11):
Dreumesmeisje was gezond genoeg om even lekker uit te razen in een speeltuin.




Dag 5 (24-11) Vandaag had dreumesmeisje zo'n lol met haar vriendinnetje Mara. Ze lagen op de grond te giebelen en kietelde elkaar. Heerlijk om te zien.


#100happyday dag 6: mijn nieuwe ringsling en ssc zijn binnen. Dreumesmeisje kan er prima in drinkenDag 6 (25-11)
Mijn nieuwe ringsling en ssc zijn binnen. Dreumesmeisje kan er prima in drinken.









#100happyday dag 7: Samen met dreumesmeisje koken.Dag 7 (26-11)
Samen met dreumesmeisje koken.






#100happyday dag 8: mijn oma die helemaal opleeft van het zien van dreumesmeisje. Waarschijnlijk was dit de laatste keer, dus niet alleen happy.Dag 8 (27-11-2014):
Mijn oma die helemaal opleeft van het zien van dreumesmeisje. Waarschijnlijk was dit de laatste keer, dus niet alleen happy.









#100happyday dag 9: kleine meisjes worden groot en doen graag mama en papa na. Hier brengt dreumesmeisje twee knuffels naar bed.Dag 9 (28-11)
Kleine meisjes worden groot en doen graag mama en papa na. Hier brengt dreumesmeisje twee knuffels naar bed.





#100happyday gisteren was de batterij van mijn telefoon ineens leeg.... Dus hier nog dag10:
Eerste keer bar staan in gebr. de Nobel.Dag 10 (29-11)
Eerste keer bar staan in Gebr. de Nobel






#100happyday dag 11. Schoentje zetten met een eigenwijze dreumes. Schoenen moeten aan.Dag 11 (30-11)
Schoentje zetten met een eigenwijze dreumes. Schoenen moeten aan.










#100happyday dag 12: het eerst advent vakje open gemaakt. En wat kwam daar uit?Dag 12 (1-12)
Het eerst advent vakje open gemaakt. En wat kwam daar uit?


Dag 13 (2-12) 13 is het ongeluksgetal toch? Vandaag geen happy day. Maar eerder verdoofd. Oma is vanochtend gestorven. Jaren geleden vertelde ze mij al dat ze een volledig leven heeft gehad en dat het van haar niet meer hoefde. Dat ze zich af vroeg waarom God haar niet verder liet gaan. Ik ben blij voor haar. Dat ze niet meer hier hoeft te zijn, niet meer hoeft te vechten.ik geloof niet, maar zij wel. Ik hoop dat zij Gods liefde heeft mogen voelen hoe ze dat verwacht had. Dag lieve oma.

#100happyday dag 14. Mijn haakmojo terug gevonden! Voor mezelf een piximuts gemaakt. Ik ga hem denk ik wel nog met een laagje fleece en er moet nog een houten knoop op.Dag 14 (3-12)
Mijn haakmojo terug gevonden! Voor mezelf een piximuts gemaakt. Ik ga hem denk ik wel nog met een laagje fleece en er moet nog een houten knoop op.









Wendela van Rhee's photo.Dag 15 (4-12)
Opening gebr de nobel.

#100happyday dag 16. Die is van mij! Ok, van zichzelf, maar ik mag haar zien opgroeiden en begeleiden tot het worden van een mooi mens. O wat hou ik van haar en wat ben ik trots op haar!




Dag 16 (5-12)
Die is van mij! Ok, van zichzelf, maar ik mag haar zien opgroeiden en begeleiden tot het worden van een mooi mens. O wat hou ik van haar en wat ben ik trots op haar!



#100happyday dag 17: mijn kleine dame weet precies wat ze moet doen als ze een piano ziet. Heerlijk om haar zo te zien.Dag 17 (6-12)
Mijn kleine dame weet precies wat ze moet doen als ze een piano ziet. Heerlijk om haar zo te zien.





#100happyday dag 18: baardmans heeft dreumesmeisje meegenomen naar de speeltuin zodat ik dingen voor #HetOuderSchap kan doen. En ook maar meteen weer even een 30dayshred gedaan.Dag 18 (7-12)
Baardmans heeft dreumesmeisje meegenomen naar de speeltuin zodat ik dingen voor Het OuderSchap kan doen. En ook maar meteen weer even een 30dayshred gedaan.



#100happyday dag, ben de tel even kwijt: mijn kleine koortskip even lekker op schoot bij baardmans. Kan ik even zonder kind tegen mij aan zijn.Dag 19 (8-12)
Mijn kleine koortskip even lekker op schoot bij baardmans. Kan ik even zonder kind tegen mij aan zijn.

Dag 20 (9-12) Vandaag mijn achterneef weer gezien. Jullie hebben massaal filmpjes van hem gedeelt en naar mij gemaild. Ik zie ze zelden, maar door iedereen die zijn filmpjes deelt zie ik ze stiekem toch wat vaker. Hij vond het leuk te horen dat mensen mij op zijn filmpjes attenderen. filmpje

#100happyday dag 21: gezegend met een lieve vriendinnetje dat comfortfood kwam brengen.

Dag 21 (10-12)
Gezegend met een lief vriendinnetje dat comfortfood kwam brengen.

Dag 22 (11-12)
Al maanden oefen ik op hoelahoepen bij het sporten onder begeleiding. Vandaag viel ineens het kwartje. Ik heb 35 seconde de hoepel om mijn middel kunnen houden! Nu de andere kant op nog.


#100happyday dag 23: zien jullie deze mooie man? Daar ben ik vandaag 3 jaar mee getrouwd! Ik ben zo blij met hem. En dan heeft hij me ook nog een mooi kindje geschonken. <3

Dag 23 (12-12):
Zien jullie deze mooie man? Daar ben ik vandaag 3 jaar mee getrouwd! Ik ben zo blij met hem. En dan heeft hij me ook nog een mooi kindje geschonken.





#100happyday de kerstboom staat. En dreumesmeisje draait er graag aan, dus we hebben geregeld een ander zicht.Dag 24 (13-12)
De kerstboom staat. En dreumesmeisje draait er graag aan, dus we hebben geregeld een ander zicht.








#100happyday dag 25:
Dreumesmeisje die lekker speelt terwijl ik huishoudelijke klusjes doe. Dat maakt het extra rondje dat ik met de bezem moet doen als ze met gekleurde rijst speelt heel acceptabel.Dag 25 (14-12) Dreumesmeisje die lekker speelt terwijl ik huishoudelijke klusjes doe. Dat maakt het extra rondje dat ik met de bezem moet doen als ze met gekleurde rijst speelt heel acceptabel.


Dag 26 (15-12) Baardmans had de pinpas met geld nog in zijn portemonnee. De andere rekening was leeg en vergaten we steeds bij te vullen. En ik had een afspraak bij de gemeente voor een nieuw id bewijs, waar je alleen met pin kunt betalen. Onze twee rekeningen zitten bij andere banken. Gelukkig kwam  de buurvrouw tot mijn redding! Dank je wel!

Dag 27 (16-12) Heerlijk gesport en ik lijk eindelijk stabiel te zijn in gewicht. Dus nu kan het afvallen beginnen!

 Dag 28 (17-12) Sinds de komst van pinda, zo'n drie jaar geleden is pietje in de nacht niet meer tegen mijn buik aangekropen om te slapen. Hij kwam wel elke avond een kusje en een knuffeltje halen. Maar vannacht kroop hij weer lekker tegen me aan

#100happyday dag 29: deze mooie foto tegen komen op het moment dat mijn eigen kleine aap mij net zo vasthoudt.Dag 29 (18-12)
Deze mooie foto tegen komen op het moment dat mijn eigen kleine aap mij net zo vasthoudt.Zo, kind uitgelaten in een krijspaleis.








Dag 30 (19-12)
Zo, kind uitgelaten in een krijspaleis.









#100happyday gisteren dag 30: skil nr 637394 unlocked: mandarijntjes pellen!
Dag 31 (20-12) skil nr 637394 unlocked: mandarijntjes pellen!





Dag 32 (21-12) Heerlijk naar Blijdorp geweest. Bijnapeuter vond de olifanten geweldig.


Dag 33 (22-12) Fijne kerstdagen allemaal!

#100happyday: Fijne winter allemaal!
 
Dag 34 (23-12) Fijne winter allemaal!


Dag 35 (24-12) de pedaal van mijn naaimachine en lockmachine gevonden. Je weet wel, die gene die geen los contact maakt. Baardmans is tm volgende week donderdag vrij. Nu kan ik weer lekker veel naaien.

 
Mijn liefdes <3
Dag 36 (25-12) 
Mijn liefdes




Kerst in moderne tijden. Samen een filmpje kijken.
Dag 37 (26-12)
Kerst in moderne tijden. Samen een filmpje kijken.









#100happyday een nutellaster en een chocoladerol in de oven geschoven. Credits voor baardmans die de ster maakte en voor Christina van der Tuin die ons op dit idee bracht.
Dag 38 (27-12) een nutellaster en een chocoladerol in de oven geschoven. Credits voor baardmans die de ster maakte en voor een vriendin die ons op dit idee bracht.)




Dag 39 (28-12) Lekker wandelen in het bos en sinterkerst bij de schoonfamilie


Dag 40 (29-12) A Not so happy day: Een ontstoken knie is niet leuk! En zeker niet als bijnapeuter die knie graag gebruikt als steunpilaar...

Dag 41 (30-12) Bijnapeuter heeft bijna een opgezette hond geaaid. Langzaam maar zeker komt ze wel van haar hondenangst af.

Het is wel heel interessant wat er vandaag allemaal in de keuken gebeurt..Dag 42 (31-12)
Het is wel heel interessant wat er vandaag allemaal in de keuken gebeurt..
 



Reacties