Stilte

Het is even stil hier.
Dat betekend niet dat er weinig om te vertellen is. Er is juist zo veel te vertellen dat ik de tijd er niet voor kan vinden. Sus nu even een kort berichtje met een samenvatting.

Peuterdame en ik wisselen elkaar af met ziekzijn, niet heel handig.
Pietje, mijn lieve, lieve kat is niet meer. En ik mis hem nog dagelijks.
Peuterdame gaat naar de peuterspeelzaal en vind het daar geweldig!
Ik maakte deze maand 3 broeken korter voor mijn moeder. Maakte van een oud dekbedovertrek een laken voor op het bed van Peuterdame. Een oude deken van ons, werden twee dekens voor haar.
En gisteren maakte ik een bijzondere meitai. Daarvan zal hier binnenkort het verhaal te lezen zijn.
Stof voor een andere meitai en tas liggen al klaar.
Ook haakte ik erwtjes in hun jasje voor een lenteswap.
Het dingen zelf maken gaat weer lekker. Ondanks het feit dat mijn lockmachine kapot was en in onderhoud ging. De projecten duurde wel wat langer zonder mijn geliefde apparaat, maar donderdag komt hij weer terug en dan loopt hij als het goed is als een zonnetje.

Reacties