Wientje made, serieus aan de slag?

Het zal jullie vast niet verrassen dat ik het leuk vind om dingen te maken, te naaien.
Ik maak met veel plezier tassen, kleding, van alles en nog wat. Ik maakte aardig wat leuke dingen voor andere. Zou het niet geweldig leuk zijn als ik daar dan labeltjes in kan naaien. Dat de buitenwereld kan zien dat ik het heb gemaakt?

Ik ben dus langzaamaan serieus aan het denken om hier echt een bedrijfje in te beginnen.
Vriendinnen van mij opende laatst een centrum waar ze ook een winkeltje houden en zij willen mijn tassen wel verkopen. Maar het moet natuurlijk wel wit. Dus dan moet ik wel echt een eigen bedrijf hebben. Een kvkregistratie.
En ergens lijkt het me heel leuk. Van mijn hobby werk maken. Dan hebben we wat extra geld voor leuke dingen. Maar gelijktijdig vind ik het ook eng. Het is nu nog hobby. Maar wat als ik iets voor iemand moet maken wat ik gewoon niet mooi vind? Maar bovenal. Ik heb werk en privé altijd gescheiden geprobeerd te houden. Thuis is thuis, en werk is werk. Maar dit doe ik thuis... Hou ik dan nog wel genoeg balans? Ben ik dan niet thuis nog teveel met werk bezig?

Wat ik onlangs maakte, gewoon, omdat ik het leuk vind twee dragers en een mutsje voor peuterdame.

Reacties