De jurk

Een paar jaar geleden maakte een vriendin iets van het egeltjes stofje en ik was fan. Wat een prachtig stofje vond ik het. Dus toen ik het niet veel later tegen kwam op en stoffenmarkt, moest ik het kopen. Het plan was om er een gevoerde warme pofbroek van te maken. Maar Madam bedacht ineens dat ze alleen nog maar jurken en rokken aan wou en geen broeken. Gelukkig had ik de stof nog niet geknipt!

En toen kreeg madam nog meer meningen. Ze wou alleen nog maar kleding dragen waarvan ze zelf de stoffen had uitgezocht. Natuurlijk was dat wel enigszins te sturen, maar zomaar iets maken had geen zin meer. Ze droeg het dan gewoon niet. Das zonde van de tijd en de stof. Dus dit prachtige stofje bleef maar liggen.
En daar was het dan bijna tijd voor haar verjaardag. Ze wou perse een Elodie jurk van FarbenMix. Prima meid, doen we! Het is op het moment echt haar lievelingsmodel. Ze vindt de jurken vooral zo mooi zwieren. Ze wist nog niet van welke stoffen en welke kleuren. Alleen dat oranje en roze haar wel wat leek. Dus ik zag mijn kans schoon. Ik stelde deze stofjes voor en ze was op slag verliefd!
 
Helaas heb ik natuurlijk geen goede foto's gemaakt van de jurk toen hij af was.... Dus als hij uit de was ik zal ik proberen mooie foto's te maken. 

Madam is in elk geval erg blij met haar mooie feest jurk en hij staat har prachtig!

Het vestje ging ook niet zonder slag of stoot, maar daar lezen jullie in een andere blog mee over.

 



Reacties