Lente swap

Ik doe geregeld mee met swaps. Voor de mensen die niet weten wat een swap is: het is een soort lootjes trekken.
Dit keer deed ik mee met de hazeltjes lente swap.
Hazeltjes is mijn favoriete stoffen webshop. En daar is natuurlijk ook een fanpagina van op Facebook waar ik samen met ander naaigekkies creaties op deel. Het is een hele fijne en best hechte groep waarin velen vergelijkbaar in te leven staan als wij. Een warm had dus.
En er was dus een lente swap. In dit geval dus een naaiswap met minimaal 80% aan hazeltjes stofjes.
Ik trok een lootje van een gezin met drie kinderen. De oudste was een meisje, met wat ouder dan mijn eigen dame. En dan nog twee jongens. Een van twee en een van 4 maanden. Ze kregen allen een favoriet patroon van madam. Een heerlijk pakje voor de kleinste, 


een 3/4 pofbroek voor de middelste. 



Dat mooie weer moet je soms gewoon afdwingen!
Beiden van een geel motorstofje met rode boorden. 





Het meisje kreeg een vrolijk zwierrokje van restjes. Ook voor haar bleven we in het thema van de voertuigen. Samen met madam kwam dit mooie stoere maar kleurrijk rokje te voorschijn.

De gemaakte kledingstukken zijn erg goed ontvangen.
Ik begreep dat het rokje meteen over de jurk van het meisje aanging en pas in de avond weer uit mocht.










Wij kregen natuurlijk ook wat. Namelijk een prachtig jurkje voor madam. Met een gouden strik! En voor mij een stuk chocolade en een sleutelhangertje van een hond. De dame die mijn lootje had getrokken leefde heel erg mee met ons in het vinden van een nieuw huisje voor Benno, de hond van mijn broer. Ik heb ook fijn met haar er over kunnen kletsen. Dus dat sleutelhangertje was een goede hint in wie het was. Al was haar andere hint zo doorzichtig als een raam...

Ook hier dus goed ontvangen 'cadeautjes'

Reacties