Etui

 















Mijn kleine dame is ondertussen toch wel een beetje te groot om nog geregeld gedragen te worden. Heel af en toe als ze ziek is, maar meer ook niet.
Maar ja, ik heb nog een boel draagdoeken en wrapscraps liggen die ik eigenlijk nog steeds erg mooi vind en waar ik liever nog geen afscheid van neem.
Gelukkig leent deze stof zich ook goed voor zakjes en tasjes en jasjes. 


Vandaag maakte ik een tasje voor mijn spirograph spulletjes.
Op de vrijmarkt vond ik een complete spirograph set. En daar was ik stiekem al een paar jaar naar op zoek. Als kind heb ik daar veel mee getekend en daar fijne herinneringen aan. Dus toen ik een set zag liggen voor €1,50 werd die voor mij.
Het zit echter in een onmogelijk grote doos waar er geen plek voor hebben. Dus maakte ik een etui waar de spirograph spullen in kunnen, samen met de fineliners in alle onmogelijke kleuren. Dit alles lekker dicht bij elkaar en neemt het niet eens een derde van de ruimte in.
De binnenkant mag er natuurlijk ook mooi en vrolijk uitzien.
En zo heb ik weer heel leuk een handig zakje er bij en is er weer een stukje draagdoek uit de verzameling.

Reacties