Wollen vest

Na het maken van het fantastische verjaardagsvest voor madam wou ik eigenlijk ook wel een fijn wollen vestje voor bij mijn jurkjes voor als het kouder wordt.

Bij het samenstellen van mijn moodboard voor mijn herfstswap had ik wel aangegeven dat te willen, maar het is altijd maar afwachten wat je krijgt. Dus ik ging zelf aan de slag.

Met een licht blousende rug. Zodat hij straks ook nog aankan als ik straks wat afgevallen ben, want geloof het of niet, mijn schildklier is weer normaal en met een beetje aanpassing van mijn eetgewoontes ben ik nu aan het afvallen. En hoewel ik het niet erg vind om dik te zijn, is het natuurlijk wel gezonder met wat minder gewicht.

Maar goed. Het vestje heeft nog een mooie houten knoop nodig. Helaas ben ik die nog niet tegen gekomen. Ik heb een back-up plan klaar liggen. Volgend weekend ga ik kijken of ik nog een mooie knop kan vinden en anders wordt het de back-up knoop.
Daarna zal ik op actiefotos posten.

Reacties