Moederdag knutsels

Meestal krijg je met moederdag allemaal knutsels. Wij pakte het een beetje anders aan.
Ik werd gewoon schandalig verwend met een taart als ontbijt op bed. En Madam had die zelf gemaakt! Dus daar was geknutsel. En ze had een giraf voor me gemaakt.
Maar het echte geknutsel was pas in de middag. En met het voornemen vaker op zondagmiddag te gaan knutselen met z'n allen.

Baardmans en Madam hadden hartvormige canvasdoek gekocht en pastelkrijtjes. Die laatste hadden we nog niet.
Daar gingen we! Lekker aan de slag!
Heerlijk om zo met z'n drie bezig te zijn. En we hebben ook alle drie iets prachtigs gemaakt!

En speciaal omdat het moederdag is heb ik mij laten inspireren door een kunstwerk van Madam wat bij ons in de slaapkamer hangt. Het is iets met dag en nacht. En het doet me denken aan uilen ogen. Dus ik maakte kleurovergangen die bij de dag en die bij de nacht passen en in het midden een uil. Als eerbetoon aan het kind dat mij echt zichtbaar en bij wet moeder maakte.

Van links naar rechts: mijn, Madams, Baardmans

Mijn inspiratiebron 

Reacties