Prikvilten

Een kennis van mij is onlangs samen met nog iemand een winkeltje begonnen. Kleurrijk geluk. Een van de dingen die je daar kunt doen is workshops volgen in onderandere prikvilten.

Een van mijn cliƫnten had een operatie gepland staan en daardoor verviel onze vaste afspraak. Kantoor had mijn uren op een ander moment op gevuld. Daardoor had ik spontaan op de vrijdagochtend een vrij moment terwijl zij een workshop prikvten gepland hadden.
Nu heb ik niet een workshop nodig om de techniek te leren. Maar het is wel gezellig om er naar toe te gaan en hun initiatief te steunen.
En het was gezellig! En ik was lekker praductief. 
En die kennis vond het leuk om ook iets voor Madam te maken. Dus zij maakte voor Madam een kabouter, terwijl ik een egeltje en een paddestoel maakte.
En omdat Madam zo van regenbogen houdt en van kleurovergang en houdt, hebben we daar rekening mee gehouden..

Reacties