Feestjurk

Soms kom je een stofje tegen wat je helemaal verlieft op wordt en die je moet hebben. Nou ja, soms....? Ok, het gebeurt mij best vaak. Zo ook met dit stofje. Alle kleuren van de regenboog zitten er in. Ik moest het gewoon hebben. En ik wist ook al meteen wat voor jurk ik er mee wou maken.
Nu nog de uitvoering. Die liet even op zich wachten. Het plan was ook eigenlijk de jurk af te hebben zodat ik hem met midwinter kon dragen. Das helaas dus niet gelukt.
Maar gelukkig was daar nog kerst met de schoonfamilie! 

Voorpand van de rok. Ik word er meteen vrolijk van.

Zo in eerste instantie aan het haakje lijkt er niets mis mee. Lijkt helemaal goed te zijn. Nog even de rand aan de rok en de m mouw boorden en knoopjes.

Maar helaas. Dit kan echt niet! 

Tornen maar!

Het eind resultaat mag er zijn! Ik ben super blij met deze jurk!
Patroon: zelf ontworpen
Stoffen: zwart is fabrilogi en de pixel is van Vintage in my heart. 

Reacties