LSATC midwinter swap

Ik deed ook mee aan de LSATC (little shop around the corner) midwinter swap.
Mijn swapmaatje had in haar lootje staan dat ze nog niet zo veel had voor de seizoenstafel en dat ze interesse had in wasbare producten. Ook gaat ze aan dat ze als moeder van een jong kind niet zoveel tijd voor zichzelf had. 
Daar kon ik wel wat mee. Het werd een mooi pakket met onder andere thee, een kiind magazine, een kaarsje. Maar natuurlijk ook spulletjes voor de seizoenstafel die ik zelf gemaakt heb.
Voor elk seizoen maakte ik een silhouet en een kabouter. 
Ook maakte ik wasbare wattenschijfjes in een zelf beschilderd doosje
Natuurlijk kregen wij ook weer allemaal leuks. 
En pakket met allemaal spulletjes die op kunnen. En een egeltje voor de seizoenstafel. Want das het lievelingsdier van Madam. 
Maar mooie bijenwas kaarsen, vogelvoer voor in de tuin, bloembollen en een lekkere olie voor te koken. 

Reacties