Magische etui

 sinterklaastijd was weer aangebroken. Tijd voor de cadeautjes. Madam kreeg o school en etui met een gouden en zilveren potlood. Aan de ouders de task om de etui zo leuk mogenlijk op te vrolijken en te voorzien van de naam van het kind.

Ik hielp natuurlijk weer een paar ouders op weg. Dit keer door wat bloemen te vullen die ze er dan op konden naaien of prikvilten. En de moeder van Madams beste vriendinnetje kan gezellig bij ons thuis prikvilten. Ze had het nog nooit gedaan en vond de hulp en ideeën en begeleiding wel fijn.

Voor Madam probeerde ik te zorgen dat ik het met iets anders maakte dan ik normaal zou doen zodat het niet te overduidelijk van mijn hand zou komen. 
Ze vertelde wel heel trots dat wij dezelfde vilt hebben als die van haar naam. Maar ze leek er helemaal niets achter te zoeken. 

Nog een leuk klein detail: de haren van de heks kunnen wapperen. 

Sommige ouders die vaker met deze etui gewerkt hebben waren bezorgd en hebben een vilten goed gemaakt voor over de etui heen. De rits schijnt snel kapot te gaan. Maar dan ben ik niet getreurd. Dan koop ik gewoon een goede rits en zet die er in. Dan is de etui nog leuker

Reacties