Elfenhuisjes kleien

Een van de doelen voor dit jaar is meer experimenteren met kleien en meer elfenhuisjes maken.
Toen Madam jarig was werd haar verjaardag opgedeeld. met een deel van haar feestje maakte we elfenhuisjes. 
Eigenlijk zouden er drie meiden zijn en zou ik ze uitleggen/leren hoe ze een elfen huisje kunnen maken. Helaas was een van de meiden verkouden en kon dus vanwege de geldende corona regels niet komen. Maar om te zorgen dat het vriendinnetje dat niet kon komen zich toch nog een beetje feestelijk zou voelen maakte ik voor haar een elfenhuisje.

Vanwege privacy kan ik helaas geen foto's van het maken laten zien, maar wel van het eindresultaat.
De meiden hadden geen zin om de huisjes nog te verven. Dat gaan we nog een keer met z'n alle doen en het meisje wat er niet bij kon zijn krijgt nog een keer een eigen workshop in het maken van een elfenhuisje.

Links is die van mijn dochter. Midden die van een vriendin van dochter. Rechts die ik gemaakt heb en aan dochters vriendinnetje gegeven heb.

Reacties