Zwembroek


 Madam mocht eindelijk met kleding zwemmen. Dat betekend dat afzwemmen niet ver weg is. Maar dan krijg je zo'n lijst me wat aan de kleding moet voldoen. 

Het moet een broek zijn. Ok, Madam draagt graag jurken, maar goed, ze heeft wat broeken. 
Ik lees verder. Het mag geen legging zijn. Meer dan de helft van haar broeken vallen af.
Ze raden wijde broeken af. Dat is weer wat broeken uit haar collectie minder.
En het mag geen jogging broek zijn. Er blijft maar een rekbare spijkerbroek over.
Tja, das meteen haar enige spijkerbroek die ze aan wil kunnen on zich stoer te voelen.
Die valt dus af. 
Gelukkig heeft mijn moeder de oplossing: maak een nieuwe broek uit mijn oude broek. 
Mijn moeder heeft een grote plus maat en deze broek was op, te groot/klein. Hij werd niet meer gedragen. 
Madam kreeg dus een spijkerbroek speciaal voor zwemles. 
En een paar weken later zwom ze af in die broek. 
Het is haar na veel overwinningen eindelijk gelukt om haar A diploma te halen! Wat zijn wij trots op onze dame! 

Reacties