30 dagen uitdaging

Een tijdje geleden bedachten wij thuis de 30 dagen uitdagingen. Meer om onze dochter de goede gewoonte bij te brengen om te blijven proberen en niet op te geven. Haar autistische ADHD brein maakt het soms een uitdaging om iets wat lastig is te blijven proberen. En daarom doen wij met haar mee.
Baardmans en ik hebben ieder ook elke keer weer een doel.
Onze doelen zijn wisselend. Van 15 minuten core oefeningen per dag, tot leren te hoelahoepen en elke dag minimaal 10 minuten oefenen. Nou, ik faalde in het leren, maar niet het oefenen kan ik je vertellen.
Bij de laatste 30 dagen uitdaging besloot ik elke dag minimaal 15 minuten creabea te zijn. Door de waan van de dag schoot dat er namelijk de laatste tijd bij in en ik merkte dat ik het erg miste. 
Ik maakte een heel leuk swap cadeautje. Waarover later meer, want het is nog geen uitpakt dag. 

Maar ik maakte ook een heel leuk zomer tafereeltje van vilt. Wat volledig aan een van mijn andere uitdagingen voldeed. Namelijk mijn voorraden langzaamaan een beetje opmaken. 
Ik heb zoveel lappen vilt en stukken lontwol liggen dat het een soort missie geworden is om eerst alles wat aal vilt materiaal in huis is op te maken voor er iets nieuws in huis komt. Ik ben benieuwd hoe lang ik mezelf aan die regel kan houden en wat ik allemaal kan maken met wat ik in huis heb. 

En de lijst met wensen om te maken is natuurlijk inmens gegroeid. 
De dag heeft echt niet genoeg uren.... 

Reacties